Jumaat, 9 Disember 2011

percikan nota-nota politik di hati ku

membaca?haha....antara perkara yang bukan dalam kamus hidup aku kot.begini citenya, time aku jalan2 sekitar universiti, tetiba plak aku terpanggil untuk singgah di fakulti sastera dan sains sosial.kebetulan time tu plak de pesta buku akademik.em, pe lagi.aku pun jalan la dengan member aku.bila aku berada kat tengah2 kawasan pesta buku tu, aku blur sekejap.ye la, aku bukan minat membaca pun.tapi saje2 je nak singgah.haha...tengah belek2 buku, aku terpandang beberapa buku yang agak menarik.berkaitan dengan polemik si najib dan kerajaannya.haha....pe lagi, alang2 auku 1971 yang membuat sekatan ke atas otak2 mahasiswa untuk berpolitik, aku pun beli la buku jenis2 camni.terbuka pintu hati aku untuk mula membaca.so, sekarang ni aku sedang membaca buku ini and maybe bulan depan baru abes baca.hehe....


buku yang aku beli adalah bertajuk
> Najib Perdana Menteri Terakhir : Shahbudin Husin ( ahli UMNO Wangsa Maju ),julai 2011
> Memahat Lekukan Sejarah (Travelog BERSIH 2.0 ) : Riduan Mohamad Nor, julai 2011
semoga aku mendapat tahu apa yang sebenarnya berlaku pada era pemerintahan DS Najib ini.adakah benar2 menjadi PM terakhir dari pasukan BN atau macam mane.

BN = be end?nantikan PRU13
salam perjuangan ideologi

2 ulasan:

  1. ringan2 laa cerita kat aku pulak sinopsis dia. hohoho.. [malas membaca. >< ]

    BalasPadam
  2. haha...aku pun malas gk nak membaca.besenya aku abes bca buku berbulan2.haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...