Isnin, 27 Jun 2011

Sapu la betul-betul.bagi BERSIH sikit

ya pak...gitu pak.bersihkan semuanya.


MeLePaK Di TePi JaLaN : 

duku : preettt.....preettt....preetttt.....fuh....mantap gak motor yamaha sport aku ni.esok aku nak tukar sport rim la.haha...
ciku  : ala,mtor buruk gi jual je la bro.ko tukar macam mane pun,racing ngn aku kalah gak.
duku : woi...ini moto gua beli pakai duit gua.lu gile ke nak jual2 camtu je.hasil titik peluh gua ni.
ciku  : pinjam surat kaba kat moto ko tu.pe cite best?
duku : nah.amekau!
ciku  : woi,campak2 nampak.xpuas ati ke?
duku : haha...relax la bro.ha,ko baca la yg pasal bersih tu.kdg2 gelak gak aku baca.haha
ciku  : pe yg lawak.bese je.
duku : muka surat belakang skali tuh.de sorg mamat ni lepak minum2 kat uptown,tau2 die kene tangkap polis pasal pakai baju bersih.then, ko tau,penjualan baju bersih adalah haram seolah-olah sama taraf dengan dadah, heroin dan kokain.Pnjual bju bersih ditahan dan disoal siasat semasa ceramah JELAS2 anjuran Pakatan Rakyar Sepang.Penceramah2 pun kene cekup gara2 dikatakan bersih itu "haram".
ciku  : la....camtu plak ye.cian penceramah and penjual baju tu.org yg minum tu plak cantik je tutup aurat.pe ke pelik sgt polis tu?die buat salah pe?yg xtutup aurat,die xtgkp.yg bertindik sana sini, yg bunuh sane sini, rompak, byk lagi kes yg patut die fokus dari bersih ni la.kalo aku penjenayah bijak, time ni la plg sesuai wat rompakan besar2an coz polis sibuk ngn bersih tu.haha
duku : tu la pasal.die pun heran.die siap angkat tangan mcm jaguh time kene tgkap gambar.haha...xlame lepas tu,die kuar gak tanpa ikat jamin.ye la,xde pertuduhan langsung.
ciku  : dah tau xde kesalahan,polis tgkap wat pe?suke2 je tgkap org.wat org panas je
duku : makin gila la polis ni.die yg sepatutnya jaga keamanan negara,bertukar watak jadi huru hara negara.belum cite pasal polis bantai org sampai mati, kes tembak org sampai mati and byk lagi la kes.haha
ciku  : cis,pe haram kejadah polis ni.aku bru je cita2 nak jadi polis.kan aku juara polis entry.haha...lagi,de kes lagi ke pasal bersih ni?
duku : de lgi kes yg klaka.geng2 Persatuan Sosialis Malaysia kene tahan kat plaza tol Sg Dua.dorg ni plak wat pgrm menjelang perhimpunan bersih,kempen "udahlah tu,bersara lah".last2,kne tgkp 30org and katenya dorg ni cube nak hidupkan balik fahaman komunis kat Malaysia.de unsur2 nak serang Yg Dipertuan Agong la.xpaham aku
ciku  : haha....yke?pesal aku xtau.yg aku tau,semalam de org kene halau masjid sbb solat pakai baju bersih.ni lagi aku rase geram.elok lepas org tu solat maghrib kat masjid likas,de ajk masjid ni g serang budak ni,"pesal ko pakai baju bersih.keluar.....!!!!!!!".sambil ditolaknya budak tu.camtu kot dialog die.mujur de org lain back up die.
duku : kentot betul la pak cik tu.yg die nak kacau org nak beribadah tu kenapa?BERDOSA BESAR halang orang nak solat.marah2,tolak2.ok pe org tu nak solat.yg ptot die marah, org yg xsolat tu.dah tau masuk waktu, duk tgk tv....main video game...mengumpat...yg wat maksiat...yg xtutup aurat....org2 camni la ptotnya pak cik tu ceramah.aku rase pakai baju bersih g solat, sah lagi kot.bukannya baju tu najis.akidah pun xlari.haha
duku : nak wat camne.elok sangat la tu.kita pakat2 sokong bersih ni.sume 8 tuntutannya pun bagus2.so,ko g ke 9julai ni?aku xleh kot sbb aku nak wat kenduri.
ciku  : hahaha....aku pun xleh g la.nak servis kete
duku : cekodok la ko.alasan byk!aku nak pegi tukar minyak hitam moto aku la
ciku  : ok...blah la ko.aku plak nak pancing orang.bia ramai masuk bisnes MLM aku.ko xnak dgr cite aku plak ke?
duku : aku blah dulu.preettt...preett...preettt....

yeah.akhirnya aku la org pertama diberkas.cayalah....

"pak cik, salah ke saya nak solat?",kata abg bju kuning tu.

"bia boboi bersihkan laptop ni ye.gaji bank in terus.meow...",katanya si kucing ni

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...