Ahad, 12 Jun 2011

kan Malaysia negara Islam.



 Di warung Wak JoneT

Si Muda : alhamdulillah....saya rase ini petanda baik
Si Tua    : uhuk2x.....(batuk).yke?mane ade.same je.aku dah duduk kat dunia ni hampir 120tahun.takde perubahan pun
Si Muda : Pakcik tengok astro?macam2 ada tu.haha...
Si Tua    : tak tengok pun.membazir je la.pak cik bese la dah tua.kena selalu gi masjid.ko tu bila lagi nak pegi?
Si Muda : hai pakcik,kan saya bilal masjid tu.ape la.bia saya cite ckit.kat Malaysia sekarang ni ada macam2 program yang best dan semuanya berkaitan dengan islam.Antara contohnya IMAM MUDA, sekejap lagi USTAZAH PILIHAN.diselarikan dengan CARI MENANTU.
Si Tua    : Pakcik nak masuk cari bini leh tak?pakcik dah lame sunyi.haha...
Si Muda : boleh aje...saya rase la,lepas ni maybe pertandingan SIAPA SEBENARNYA SIAK MASJID?dan gak BILAL LUNAK.haha...
Si Tua    : pakcik dulu rockers beb.group skullrider.kelebihan suara je.
Si Muda : power gile pakcik ni.takpe,kita ada AKADEMI QURAN pe.suara lunak macam pakcik,sesuai sangat.pakcik ni macam ketinggalan la.saya bagi tv lebih kat rumah saya la.
Si Tua    : ko ckp ak ketinggalan.aku sepak baru tau.huh!!!em...bagus.bagi la aku.nanti aku nak tengok rancangan TV AL-HIJRAH dan astro OASIS.ak minat la dengan cite para pencari Tuhan.best wooo....
Si Muda : ok la pakcik,saya nak balik dulu la.ikan jerung saya belum makan lagi.kecian die,lapar
Si Tua    : dah pukul 6petang la.aah,aku pun nak balik jugak.nak solat asar.tadi solat 2 rakaat je.nak setelkan bakinya
Si Muda : ??????????????????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...