Selasa, 28 Jun 2011

"DeMaM" KuninG kali ke2



Ruang Tamu :
kiki : woi, ang de bace brite tak?
lala : pasal ape?aku xde tv la.member aku pegi hempas tv aku sebab putus cinta
kiki : gila member ang ni.otak mereng ke pe?9julai 2011 depa akan kene "DEMAM KUNING" beramai-ramai.
lala : eh ko ni.mandai2 je mintak org sakit.tapi aku pun nak kene demam gak ni.bahaya ke demam kuning tu?
kiki : hahaha....setakat ni aku dgr,spe yg terkena virus ni,terus kene tangkap.sume benda2 yg kuning termasuk t-shirt, helmet, kasut, belon, kacang dal akan dirampas bagi virus ini tidak merebak.virus ni makin tersebar melalui percakapan, pandangan, bau, dan sentuhan.
lala : mak aih,bahayanya.tapi, aku akan cuba bayangkan suasana time tu.em...........


>benda2 yg dah terkena virus demam kuning termasuklah<


manusia yg terkena virus demam kuning : 






kenderaan yg bakal ditahan dan dihalang untuk tatapan umum kerana jangkitan virus : 








aksesori yg terkena virus : 













haiwan yg terkena virus demam kuning : 






makanan pun boleh demam kuning gak ke?haha 











rancangan tv yg bakal dihalang disiarannya di Malaysia.oh tidak....sedihnya~~~










signboard pun kene virus or memang warnanya camni?haha.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...