Isnin, 26 September 2011

jgn open house aje.hati pun kene open gak la


meriah ke?em...boleh la...haha...ni open house kat taman perumahan abang aku,kat klang.macam2 ada sampai xabes sebab byk sgt sponsor.haha....apepun, kami memang enjoy.tengoklah menunya.sampai tempah orang luar lagi tuh.huhu...aiskrim ada, keropok ada and mcam2 lagi lah.




saling bermaaf-maafanlah kita di hari yg mulia ini ye.jalinkan ukhwah sesama kita.buang yg keruh, ambillah yg jernih.yg jauh didekat-dekatkan. yg dekat, saling berkasih sayang kerana Allah swt.jgnlah disimpan kesalahan yg lalu.toksah la duk berdendam.penah dengar tak satu kisah ni?


"oo...ko buat salah dengan aku ye.aku takkan maafkan ko.bukan setakat ko aje, tujuh keturunan ko, aku tak maafkan".gitulah gelajatnya.dialog orang melayu la nih.pe kes ni?bersifat rasionallah sikit.jika beginilah sikap orang islam kita tak berubah2,alamatnya sampai kiamatlah tidak berlakunya kerajaan khilafah islamiyyah yg kita selalu canang2kan.


firman Allah SWT : 

cam xmenarik plak post aku kali nih.tapi lantak lah,aku dah xde kerja nih.haha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...