Jumaat, 22 Julai 2011

Ning Baizura kini separuh bogel

>>BETOL KE NING BAIZURA ADA KONTROVESI BARU2 INI DGN  COVER ALBUM BARUNYA?<<

pertama2nya, aku ucapkan tahniah ke atas Ning Baizura kerana berjaya menerbitkan album barunya yang bertajuk DEWA. ini merupakan Album yang ke12 NING yang diterbitkan sendiri oleh NING bersama Komposer Audi Mok menerusi gabungan Syarikat mereka berdua iaitu Happenings dan Satu Entertainment dimana Album ini akan diedarkan oleh Universal Music Malaysia.
album Ning ke-12 : Dewa.jgn tenung lama2,aurat tuh.haha
haha...aku bukanlah nak bercerita ttg dunia artis dan muzik coz aku xberapa minta sangat. apepun, aku ucapkan tahniah dan takziah kepada artis ini.kenapa aku ucap takziah?mungkin sebahagian golongan yg mengerti tentang selok belok agama akan bercakap2 tentang album Ning yang semakin seksi dan menggila ini.dikatakan bahawa kini Ning Baizura sudah berani mempamerkan gambar SEPARUH BOGEL sebagai pelaris?adakah ini sebahagian drpd tarikan supaya peminatnya kembali bersorak untuknya.

suaminya omputih dah, Omar Sharif Christopher Layton Dalton.lagak bila menyanyi di atas pentas cukup mengghairahkan.alahai ning.aku ni bingung la,anda ni agama apa? tak tau ke yang ko terloncat sane sini, dedah sane sini tu adalah dosa.aku risau kalo de yang dah tak tahan tengok ko, terus terkam ko je.

ketika majlis pelancaran, ning menggunakan rakan2 yg berotot besar utk menemaninya.kalah otot aku 

Ning Baizura, diva Malaysia kononnya.bertaubatlah.jangan perluaskan dosa anda.ikutlah jejak langkah rakan artis anda spt irma hasmie, wardina, raja Azura(dengar2 cite) dan lain2 yang kini sedar bahawa menutup aurat adalah satu kewajiban.tak nak berubah secara drastik, berubah la secara berperingkat2 ok.kami sume rakyat malaysia sentiasa doakan ko supaya cepat2 dapat hidayah Allah.



INGAT,DI DUNIA INI SEKSI TAPI DI AKHIRAT AMATLAH SEKSA.BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT

3 ulasan:

  1. realitinya n kebanyakannya da xd rse mlu pn nk dedah sana sini...[ayt ko..isy..isy.. :p]

    BalasPadam
  2. alamak...ayat terganaz sangat ke?klo la ning baca, mmg mkin bengang kot.bukn insaf.huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...